Goed nieuws! We lanceren vanaf 8 november een verbetering in het online contactformulier. Onze collega’s Dennis van den Berk en Pleun Schepens zijn samen met een team bezig geweest om de digitale ervaring van Udea naar een hoger niveau te tillen.
Heeft de consument iets nodig? Dan hebben zij met een mobiel in de hand binnen no-time gevonden wat ze zoeken. Bij Udea hebben we dezelfde visie voor onze klanten. In 2021 implementeerden we het Udea online contactformulier om het maken van meldingen makkelijker te maken. Deze eerste versie is succesvol gebleken en heeft al gezorgd voor een halvering van het klachtenpercentage.
Pleun: “In de tussentijd hebben we niet stilgezeten. We hebben flink doorontwikkeld met als doel de zelfredzaamheid en het gebruikersgemak voor u als klant nog verder te optimaliseren. Benieuwd naar de vernieuwde omgeving? We hebben voor u een instructievideo gemaakt, bekijk deze hieronder”.
Wat kunt u verwachten?
- Het contactformulier op de mobiele versie van udea.nl is toegankelijker geworden. Hiermee zetten we stappen om dichter tot het doel te komen om altijd en overal bij de ondernemer ‘op zak’ te zijn. Tevens kan u via uw computer nog steeds meldingen maken.
- U kan direct via uw mobiel een foto toevoegen aan uw melding. Dit hoeft u niet meer via uw computer te doen.
- Op basis van historische leverbonnen kwaliteitsmeldingen doorgeven. Bijvoorbeeld: u komt er tijdens het maken van de winkelronde achter dat de honing is versuikerd. U zoekt op artikelnummer binnen de leverbonnen, kiest de betreffende levering en maakt vervolgens een melding.
- Met minder keuzemogelijkheden sneller meldingen maken. Van aangeven wat er niet goed is gegaan, tot aan de gewenste oplossing. We sturen hierbij op type meldingen en niet meer op ordernummer.
- Zelf onder vermelding van een toelichting aangeven wat een reële compensatie zou kunnen zijn. Onze verkopers gaan aan de slag met het voorgestelde kortingspercentage en zullen het verzoek beoordelen.
- De opbouw van het vernieuwde contactformulier gaat er bij Udea voor zorgen dat we gerichter de oorzaken achter problemen kunnen achterhalen, analyseren en voor de toekomst oplossen. Tevens verwachten we dat het verhoogde gebruiksgemak gaat leiden tot een verdere daling van het aantal klachten.
Bekijk hier de intructievideo!
Voordelen voor u als ondernemer!
- Mobiel toegankelijk via uw browser.
- Tijdsbesparing doordat u op ieder moment van de dag een melding kan maken.
- Snellere afhandeling doordat u een foto kan toevoegen aan uw melding.
- Eenvoudig een reële compensatie doorgeven met een voorgestelde kortingspercentage.
We zijn erg benieuwd naar uw ervaring met ons nieuwe online contactformulier. Geef dit door aan uw vaste verkoper of mail naar info@udea.nl
Bekijk hier de vernieuwde omgeving