Tot voor kort ontving u als relatie van Udea maandelijks het blad Introducerend met actuele informatie over introducties en schaponderhoud. Daarnaast verscheen twee keer per jaar Verbindend met achtergrondinformatie. Vanaf deze maand hebben we beide magazines gecombineerd in een actueel maandelijks blad waarin de inhoud van Introducerend is aangevuld met achtergrondverhalen. Alles om u te ontzorgen!
Udea is als biologische groothandel de verbindende factor in de keten. Wij beschouwen het als onze taak om teler, leverancier en klanten te verbinden en optimaal te laten samenwerken. Dennis van den Berk is teamleider Verkoop bij Udea en onderhoudt nauwe contacten met onze klanten. Hij vindt de samenvoeging van de magazines een goed idee. “Ons streven is om de ondernemer, de klant van Udea, te helpen met het maken van de juiste keuzes. Het zijn best pittige tijden door onder meer een krappe arbeids markt en hoge inflatie.
Onze klanten hebben al hun energie nodig om primaire taken te vervullen en zich te richten op hun eigen klanten: consumenten of gasten. Als wij kunnen bijdragen door goede, relevante informatie te verschaffen over introducties en schaponderhoud zodat medewerkers snel en op een toegankelijke manier kennis kunnen opdoen, dan scheelt dat tijd en inspanning.”
Doorgeven van kennis en ervaring “In Verbindend nieuwe stijl gaan we bovendien nog beter uitleggen en delen waarom we als groothandel bepaalde keuzes maken op grond van onze kennis en ervaring. Waarom we kiezen voor nieuwe introducties, waarom we werken met een bepaalde teler of waarom we afzien van luchtvracht. Zodat onze klanten, de ondernemers, gebruik kunnen maken van deze informatie om zijn of haar consument of gast goed te kunnen bedienen. Kort en bondig, in één medium."
Vanaf volgende week valt de eerste Verbindend editie bij u op de mat.