Bestellen:
De makkelijkste manier is om via onze website of app te bestellen. Met uw eigen inlogcode kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestelling plaatsen. U kunt ook een specifiek assortiment selecteren waarmee u snel de juiste producten kunt kiezen of een standaard bestelling maken en deze herhalen. Op beide manieren kunt u efficiënter en sneller bestellen.
Per stuk of per doos bestellen:
Wij bieden de mogelijkheid om een ​​groot deel van het assortiment niet alleen per doos, maar ook per stuk te bestellen. Producten per omdoos zijn goedkoper.
DKW-bestellingen dienen voor 13.00 uur bij ons binnen te zijn; Verse producten en Koel voor 14.30 uur. Als u bij uw bestelling geen bezorgdatum opgeeft, wordt deze bij de eerstvolgende bezorging bezorgd. De bezorgdag en het streeftijdstip van de bezorging zijn afhankelijk van uw locatie en worden in overleg bepaald.
Prijzen:
Ons weekaanbod groenten & fruit, vlees en kaas met onze wekelijkse richtprijzen wordt op vrijdag aangepast en per mail verzonden. Het overzicht is ook terug te vinden op Udea.nl. Het groente- en fruitaanbod en de prijs daarvan kan tussentijds wijzigen, al streven we naar een constante weekprijs. Prijzen op onze site worden dagelijks bijgewerkt.
Leverings- en betalingsvoorwaarden:
Levering:
Het minimale bestelbedrag voor bezorging is €600,-. Dit bedrag mag worden verdeeld over de verschillende assortimentsgroepen. Bezorging onder de €600,- is niet mogelijk. Voor afhaalbestellingen geldt een minimum orderbedrag van €300,-. Ophalen is alleen mogelijk bij Udea in Veghel.
Elektronisch bestellen:
Udea ontvangt uw bestelling bij voorkeur digitaal. Dit kan via Slimstock, modem, de Udea webshop of de Udea App. Indien wij uw bestelling niet standaard digitaal ontvangen, brengen wij € 5,00 orderverwerking in rekening.
Stoptarief:
Per levering is aan Udea een stop vergoeding van € 11,50 verschuldigd. Dit kan worden bijgesteld op basis van de prijsontwikkeling van de brandstofprijs. Indien de chauffeur met hulp van de klant de container of pallet op locatie moet afstapelen, wordt het stoptarief verhoogd met € 10,-. Als de chauffeur dit alleen moet doen, wordt het stoptarief verhoogd met € 15,-.
Transport & verpakking:
Udea levert op rolcontainers die geconditioneerd vervoerd worden. De producten worden door onze chauffeurs op rolcontainers bij u achtergelaten en bij de volgende levering leeg teruggenomen. U dient de rolcontainers zelf te stapelen. De borg voor een rolcontainer is € 225,-. Deze en de overige emballage zoals kratten staan ​​apart op de factuur vermeld. Als de lege goederen worden geretourneerd, wordt dit gecrediteerd op de volgende factuur.
Voor een goede retourregeling maken wij gebruik van retourbonnen. Deze zijn te bestellen bij onze verkoopafdeling onder nummer 809. Onze chauffeur controleert, en corrigeert zo nodig, de retourbon. De uitkomst wordt verwerkt op de volgende factuur.
De prijs op de leveringsbon die u bij de levering ontvangt, is de uiteindelijk te factureren prijs. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse prijswijzigingen.
Klachten:
Alle klachten moeten binnen 24 uur na ontvangst van de goederen worden ingediend bij onze verkoopafdeling. Retourneren is alleen mogelijk na overleg met een van onze verkoopmedewerkers. Alleen producten die op de retourbon zijn gezet, worden bij de eerstvolgende levering door onze chauffeur teruggenomen.
Betalen:
Leveringen gebeuren uitsluitend via automatische incasso. Facturen worden drie dagen na factuurdatum automatisch geïncasseerd. Als incasso's worden teruggedraaid, behoudt Udea zich het recht voor om lopende bestellingen op te schorten.
Bij wanbetaling door de klant is Udea bevoegd het openstaande bedrag langs rechtswege, eventueel door middel van een incassobureau, te vorderen. Alle bijkomende kosten, inclusief wettelijke rente, komen voor rekening van de in gebreke blijvende partij.
Udea levert alleen aan zakelijke klanten. Je zult dus vooraf je gegevens moeten invullen en na goedkeuring kun je direct bestellen!