Udea is de afgelopen jaren behoorlijk gegroeid zonder dat onze telefooncentrale daarop aangepast was. Udea was, zeker op de piekmomenten, daardoor telefonisch vaak moeilijk te bereiken. Twee weken geleden hebben we daarom een nieuwe telefooncentrale in gebruik genomen. Na een testperiode, lijkt alles naar verwachting te werken en willen we onze bereikbaarheid voor u anders gaan inrichten.
U belt naar Udea, maar weet eigenlijk al welke persoon u bij Udea wilt bereiken. Op dit moment komen alle telefoontjes echter bij de receptie binnen die daardoor feitelijk als een trechter fungeert. Het goede nieuws is dat de meeste collega’s vanaf heden ook rechtstreeks of via een afdelingsnummer te bereiken zijn. Een uitgebreid overzicht van telefoonnummers kunt u hier downloaden.
Graag verzoeken wij u voortaan rechtstreeks te bellen naar de persoon of afdeling die u wilt spreken. ls diegene in gesprek of afwezig is, wordt zijn/haar nummer direct doorgeschakeld naar de receptie. Zij kunnen u indien gewenst, vervolgens alsnog doorverbinden met een andere collega. Het zal in het begin voor alle betrokkenen even wennen zijn, maar wij denken hiermee onze bereikbaarheid sterk te verbeteren.
Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.