Afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan het verder optimaliseren van onze operatie. Dat ging soms moeizaam, heeft veel tijd en energie gekost maar de afgelopen 3 maanden zien we daar gelukkig het resultaat van. We zijn inmiddels zo ver dat we minder fouten maken dan in onze beste tijd in onze oude magazijnen en hebben middels CRM het u ook gemakkelijker gemaakt klachten en andere zaken te melden.
Binnen enkele weken verwachten we op dit systeem nog een grote update waardoor we u nog meer helpen dit snel en efficïent te doen waardoor u nog meer tijd krijgt om uw aandacht te besteden aan het ondernemen en uw klant.
We zijn ons er ook zeer zeker van bewust dat we er hiermee nog niet zijn en beter kunnen en moeten! We hebben nog een ruime lijst met punten die we operationeel willen verbeteren. De belangrijkste doelstellingen die we daarmee willen bereiken zijn;
- Foutlozer werken (minder manco’s, breuk en betere registratie van fust zowel heen als retour)
- Betere beschikbaarheid van producten (minder NV’s)
- Efficiënter werken in de gehele keten (betere sortering van goederen op de rolcontainer of pallet)
Nabestellingen
Doordat we in ons huidige systeem het managen van de orderpick opdrachten volledig door ons WMS systeem laten uitvoeren kunnen we een volgende stap zetten om onze service te verbeteren. Het systeem is namelijk zo ingericht dat we tot de uiterste besteltijd zonder problemen extra nabestellingen kunnen verwerken. Wanneer u iets vergeten bent, klein of groot, is het dus geen enkel probleem nog een nabestelling aan ons door te geven! U zou ons zelfs helpen als u, uw hoofdbestelling eerder op de dag doorgeeft zodat we eerder op de dag al aan de slag kunnen gaan met een deel van uw order om later probleemloos en zonder extra handling de rest van uw bestelling er aan toe te voegen.
Wanneer u hier nog vragen of opmerkingen over heeft, kunt u vanzelfsprekend altijd contact opnemen met onze verkoopafdeling of ondergetekende.
Stephan Blommendaal